Source möter framtiden – i ny kostym

Nästa år firar vi som bolag 25 år. Snart kan vi sammanfatta ett kvarts sekel av framgångsrik rekrytering av chefer och ledare till den offentliga sektorn. Nutida utmaningar och framtida möjligheter öppnar nya vägar för oss som bolag att utvecklas för att ännu bättre kunna matcha de behov som finns på marknaden och hos våra kunder.

I dag presenterar vi stolt vår nya hemsida med uppdaterad logotyp och grafisk profil som tydligt kommunicerar den kvalitet och professionalism som vårt varumärke och våra kompetenta och erfarna kollegor alltid har stått för.

Det händer mycket hos oss på Source. Vi befinner oss mitt i en spännande tillväxtresa samtidigt som ett 25-årsjubileum står för dörren. Vårt arbete genom åren har belönat oss med ett mycket gott rykte inom vår specialisering. Ett förtroende som varje dag motiverar oss att göra det lilla extra för att både förvalta – såväl som att överträffa.

Under 2022 har det medfört att vi bland annat välkomnat flera nya medarbetare till oss på Source. Under tiden har även ett arbete pågått för att utveckla och stärka kommunikationen kring vår verksamhet och erbjudande – för att tydligare linjera med vårt syfte, ambition och stora samhällsengagemang.

Vårt arbete har bland annat resulterat i att vi formulerat vår gemensamma övertygelse i en stark vision – det bästa för samhället. Fyra ord vilka tjänar som både bränsle och vägvisare i vårt uppdrag att rekrytera och utveckla framtidens ledare.

I takt med att vi som bolag hela tiden utvecklas, behöver vi också ta vårt varumärke till nästa nivå för att bättre överstämma med vilka vi är, vad vi gör och framför allt – spegla vart vi är på väg. Vi ser därför att tidpunkten inte kunde vara bättre för att uppdatera vår grafiska profil, logotyp och webbplats, vilket innebär att vi nu står ännu lite mer redo inför den tid vi har framför oss.

– Vår nya hemsida, med en uppdaterad struktur, design, logotyp och kommunikation ligger helt i linje med vår vision, ledord och erbjudande. Den beskriver på ett mycket bra sätt vårt sammanhang och den resa vi är inne på, säger Minna Aspnäs, Chef Affärsutveckling offentlig sektor.

– Vi är väldigt glada och nöjda med det hårda arbete som ligger bakom den nya hemsidan och logotypen. Source kunder beskriver oss som pålitliga, professionella och kunniga, vilket vi nu känner mer än någonsin återspeglas i vår grafiska profil, säger Jan Mörén, VD för Source.

Intresserad av att veta mer om hur vi arbetar på Source?